Kızlar 24+4 haftalığım. Son 4-5 gündür yürürken kalça eklem yerlerimde aşırı acı hissediyorum. Otururken bi sıkıntı yok ama ne zaman ayağa kalksam acıyla ağrı karışımı bi şey oluyo zor yürüyorum. Biraz araştırdım Pelvik ağrı olmasu muhtemel ama yaşayan var mı bunu acaba normal bi şey mi emin olamadım