Kızlar geçen pazar dan beri hafif ağrılarım başlamış durumda geçen pzt doktora gittim nstde az az çıktı sancılarım. Belimde çok yoğun arada kasıklarımda da oluyor fakat bugün 7.gun acaba vaktim daralmış mıdır sürekli kendimi dinlemeye başladım ☹️ buarada bugün 39+2ym. Gündüz bişey yok hep akşamları oluyor anlamadım gitti