ZeynebTT merhaba 35 haftalik hamileyim bebek cok hareketli ve hareketleri acitiyor😁 sizlerdede böylemi?. bazen kasiklarimda sancilarda oluyor
balyanakoglum ZeynebTT uyutmuyor 35 hafta bizim de. Nefesimi kesiyor artık. Doktor da bebek aşağı inmiş biraz ağrıların artar dedi.
tgce_brs ZeynebTT hergun farklı oluyo benim bazen karnimdan cikiyo sanıyorum bazen hep uyuyo böyle karışık gidiyo. 36+4 üz bu arada
Seydasvmn ZeynebTT 35+2 yim ben hem aşağıda baskı hissediyorum hemde kasıl ve gecelri uyku haram bacaklarım aşırı ağrıyor aynı tarafa yatma sürem 15 dk dan fazla değil
Cicilibicili ZeynebTT aynı valla tam 35. Haftadayız ve kızım resmen beni dövüyo 😅 kasıklarda bende de ara ara adet sancısına benzer hafif ağrılar oluyor. Yalancı sancılar oluyormuş bu haftalarda normalmiş.
balyanakoglum ZeynebTT zaman zaman batma şeklinde geliyor genelde sağ tarafa. Ama ben artık ellerini afedersiniz çok aşağıda hissediyorum. Ağdaya başlanılan yerde yukarıda yani parmakları orda geziyor bazen daha aşağıda 😔