06mehtap37 allah tekrarını yasatmasin inşallah bi sonraki.gebeligin de saglikla kucağına almak nasip olsun.. Geceleri dua ederek uyu sürekli salavat getir çıkıp.yuruyus yaparken evde yemek yaparken dahi görecek olan allah verecek olan da o. Korkma.bak tüp bebek de olsa bebeğin oluyor yumurtan da var.umidini kesme. Rabbim acılarını inşallah sevinç gözyaşları ile dindirir❤🧿🙏