Nurse_91 Iyi akşamlar ovitrella Çatlatma iğnesi vuruldum bugün 10. Günüm ne zaman test yapmalıyım sizce
Umtlanne Nurse_91 Ben geçen günlerde test yaptım. 11 ve 12 . gün hala iğne etkisi ile pozitifti 13. gün negatifi gördüm 😏
Nurse_91 EdaM2358 Ben adetin 10. Gününde vuruldum ignenin 15. Günü adetten 1 hafta önce oluyo yinede çıkar mi acaba yumurtam erken gelişti o yuzden 10uncu gununde vurduk ıgneyi
Nurse_91 Ben adetin 10. Gününde vuruldum ignenin 15. Günü adetten 1 hafta önce oluyo yinede çıkar mi acaba yumurtam erken gelişti o yuzden 10uncu gununde vurduk ıgneyi
EdaM2358 Nurse_91 çıkar canım önemli olan iğneden sonraki 15 yada 16.gün olması test zaman, inşaallah bebeğin sana tutunmuştur 🤲🏻☺️
Merveeee45 Nurse_91 aynen nasıl geçecek günler bilmiyorum aklımda hep benim daha önce kalbi durdu bi kürtaj oldum iki ay oldu o yüzden yine aynısı olur mu diyorum kendi kendime kafamda bir sürü şeyler
Nurse_91 Merveeee45 bende bir kürtaj bir kimyasal gebelik yaşadım eşimin sperm sayısı düşükmüş doktor ihtimalde zor dedi ama yinede iğne verdi çok heycanlıyim
Nurse_91 EdaM2358 insallah Allahim isteyen herkese nasip etsin evlat hasreti çok zor bekleyişte olmak