Geçen ay zamansız uykum gelirdi. Saçma sapan Bi saatte yatıp uyurdum. Sonra hamile olduğumu öğrendim. Ama maslesf kimyasal gebelik çıktı. Şimdi adet tarihimi bekliyorum. Sat 2 Kasım. Ve bende yine uyku hali başladı. Geç kalkmama rağmen akşam bidaha uyudum. Ve hala da var yani 🤭 bu umut doldu içime inşallah yine hamileliktendir.🤲 Geçen ay klomen ve catlatma iğnesi kullanmıştım. Bi ay hiç bisey kullanmadım. İlaç sonrası ilaçsız hamile kalan var mı aranızda?