Gulbeyaz90 Gamze1duru çok uzun bir süre değil tabi yaşınız kaç bilemiyorum ama olmayınca olmuyor bazen. Vakit kaybetmeyin tedavi görün eğer görmüyorsanız. Birde bir sorun var mı bilindik?
Nursahcan Gamze1duru kzuum dus et rabbıme vaktı zmaanı degıl belkı de en hayırlı zamanda gelmeyı beklıyordur
Mrvcbltt Bus_ak18 ovulaspnla yumurta takini nasıl yapılıyor ben hiç bimiyorum yardımcı olursanız sevirinim
Mrvcbltt Bus_ak18 hayır hiç yapmadım duymuştum ama nasıl yapıldığını bilmiyorum zaten daha hiç çocuğum yok tecrübem 0
Gamze1duru Nursahcan ediorum Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ama anlatamadığım şeyler var eşimin ailesi çok Istiolar ve ilk gelinden iki torunu var ayrimcilikda var tabiki
Gulbeyaz90 Gamze1duru yoksa takma rahat ol canım olacak olan olur ama çok takarsan olmaz. İyi şeyler ummadığımız anda olur. Benimde yok bir düşük oldu 3 yıl oldu yok yanı taktım senin gibi uyumaz bile oldum geceleri ama olan yine bize oluyor yaşlanıyoruz düşünürken ☹️
Esra-dmr Gamze1duru canım bunlar olmasın diye çocuk yapmıcaksın sonuçta değil mi ? Ayrımcılığı yapanın ayıbı kendine. Ailelerin de her istediği hemen yapılacak diye bir kanun yok. Hem yeni de evlisin daha. Bence acele etme gerekli TÜM kontrollerinizi olun eşinle beraber hala bir sorun yok diyorlarsa da Rabbimin bir bildiği vardır de . Bana 18 yaşında kısır kaldın dediler geçmişi çok uzun. Ben evlenmeyi bile düşünmedim. Eşim ikna etti evlendik tedavi gördüm ikizlere hamileyim çok şükür. Herşey Allahtan gelir sıkma kendini.
Asliiiiiiiiii42 Gamze1duru canm ne kadar süredir deniyorsunuz olmuyor ve eşiniz de gitti mi doktora sadece sizin gitmenize olmaz
Gamze1duru Kuzucumm Asliiiiiiiiii42 Gttik şuan elimde eşimin sipermiyogram sonucu var ama anlamıyoruz doktordan da randevu alamıyorum burda resim paylasabiliozmu
Kuzucumm Gamze1duru canim klasik olacak ama takma kafana bizimde hicbi sorunumuz yoktu 5.5 yil olmadi tam herseyi biraktim yeter dediğimde hamile kaldim eger düşünmeden yapamıyorsan kafani bosaltamiyosan psikiyatriye git ben öyle yapmıştım
Gulbeyaz90 Kuzucumm şu yazıları görünce içimde umutlar yeşeriyor ne güzel inşallah benim de ansızın bitti dediğimde başlar 🙏😊
Kuzucumm Gulbeyaz90 Allahtan umut kesilmez canim umudunu sakın kaybetme Rabbim tez zamanda sanada sağlıklı bi gebelik nasip etsin 🤲🙏 herseyin vakti zamani var bende cok zor gunler yasadim 2 yil once düşük yapmıştım dua et sabret kafana takma canim en kisa zaman güzel haberlerini alalim inşaallah 🤗
Gulbeyaz90 Kuzucumm Asla kaybetmiyorum inancım sonsuzzz verenin verip alanın bildiği var bekliyorum birgün bende burada hamile mutlu kadın olurum onu doğurum iyi ki derim inşallah 😍🙏❣️❣️❣️❣️🙏
Gamze1duru Kuzucumm öyle tabiki ama ben karamsar oldum biraz olmuyor hertürlü denedik âmin demekten başka söylencek pekde bisey yok
Yektaninannesi Sabırlı ol,kontrollerini yaptır,bizimde 4 sene olmadı.Rabbim en yakın zamanda ol desin inşalllah yüzünüz gülsün.
afrasil Gamze1duru esiniz sperm tahlili verdi mi ? Senin tüm hormon degelerine bakıldı mi ? Yumurta takibi yaptırdın mi ? Hsg cekindin mi ?
Gamze1duru afrasil eşim sperm tahlili yaptırdı fakat doktordan randevu alamıyorum bu siteye resim atabiliomuyuz
Cicekduru Gamze1duru bir yakinim mucize cubuk sayesinde hamile kaldi hic bsyi yoktu ama cocuk olmuyodu denedi bir ay icinde hamile kaldi