28.haftanın içindeyim bende, haftaya gtcem kontrole, bir günüm bir günümü tutmuyor, bazı geceler hiç uyuyamıyorum dönmekten, bazı sabahlar bel ağrısıyla kalkıyorum bütün gün sürüyor ağrım, her gün sakin yerlerde yürüyüş yapmaya çalışıyorum. Bazen dalıyorum işe mutfakta falan uzun süre ayakta kalırsam karnım sertleşiyor iice bi yerde toplanıyor gibi oluyor😅 öle işte yuvarlanıp gidiyoruz, Allah sağlık versin evlatlarımıza🙏🏻