Gizemmmms Tecrübeli annelerden yardım istiyorum. Bebek arabası için hangi sistem önerirsiniz? Travel sistem almak istiyorum ama kullanışsız anne tek başına taşıyamiyo ağır oluyor arabanın bagajına sığmıyor diyorlar çok kararsızım🙄
Busbushatun Gizemmmms bn kızımda casual cadıllac almıstım agır fılan degıl gayet kullanıslı ama bnm arabam spor kasa oyuzden arkda cok esya olunca aaraba yer kaplıyo, kızım 2 yasında suan kabın boy olan araba alıcam ama dıger turlerde yenıdoganken cok rahat degıl kuzenım oglune kabın boy olan bastonlardan aldı ogun kızımı ıcınde uyytcaktım cocuk donup durdu sıltesı fılan daha ınce uzun sure yatmaya oturmaya cok konforlu degıl
Irmakkk01 Gizemmmms canım bende aldım travel sistemli civil den 1100 TL’ye bence kullanışlı ve bagaja da sığıyor ve kolay açılıp kapanıyor
Balonnnnn Gizemmmms ben travel almıştım ilk çocuğumda zor oldu. Şimdi o arabanın pusetini kullanıp, tam yatar baston araba alacağım çok pratik ve hiç yer kaplamıyor. Sizde bir puset bir de baston araba alabilirsiniz inanın daha kullanışlı olur.
Gbbc Bende durayım burda hala karar veremedim ama sanırım kraft onyx modelini alıcam hem hafif heöde traveller gibi çok ağır değil
Emel0108 Civilden alıcam ben çift yönlü pusetli kabin tipi gibi 570 tl sanırım tam fiyat bılmıyorum. Travel sistemler tak çıkar olduğundan çok zor parçalı taşımak zorundasınız ama tabi görüntü olarak çok güzel 🤷🏻♀️
Esil- Joie👍 kullananlar çok memnun. Diğerlerine göre hem en uygunu hem daha kullanıslı. Bende joie aldım😊
seda30 Esil- bende joie begeniyorum ve yorumlarda herkes cok memnun henuz almadim hangi modelini kullaniyorsunuz arka tekerlekleri buyuk olmasi biraz tedirgin ediyor
Elifco Ben travel sistem alacağım ama tekerleğine dikkat etmek lazım çok büyükler kullanışsız sunybaby alacağım büyük ihtimalle bazı modellerinde tüm tekerlekleri ideal boyda ve taşıması çok kolay oluyor .
Bbbuuusssrrraaa Travel sistem aldım, büyük bir arabam yok ama gönlüm mamas papastaydı iri bir bebek arabası istiyordum daha güvenli geliyordu ve büyük tekerleğin kullanımı daha kolay, bagaja sığıyor ama yer kaplıyor
Esil- seda30 travel sistemli olanı aldım canım. Büyük tekerlek ne kadar kullanıssız gözüksede tam tersi çok fazla sallantı yapmasını engelliyor ve çakıllı yerlerde daha rahat gitmesini sağlıyo ayrıyetten bagaja vs konuldugunda istediğinde tekerlekler çıkabiliyo
Emel0108 badecanisik https://www.civilim.com/4-baby-active-travel-sistem-bebek-arabasi link veriyim canım ilk gördüğümde bende şaşırmıştım
Emel0108 Mel05 https://www.civilim.com/4-baby-active-travel-sistem-bebek-arabasi Fiyat cidden çok cazip 👍🏻
alenrenas1 Gizemmmms ben dün inglesina zippy pro aldım 3 sekilde kullanılıyor bence harika bir araba yeni dopunca puset ardından portbebe sonrasında baston