Merhaba kızlar, 40+2 de 20.11.2020 akşam 21:30 da iki kere bişey patlarmış gibi pat pat diye bi ses duyduktan sonra suyum gelmeye başladı ilkte azdı lavaboya gittiğim an su gibi akmaya başladı, hastaneyi aradık ve hemen gelmemizi söylediler hazırlanıp çıktık ve hastaneye gidene kadarda su gibi akıyordu tüm üstümü ıslatacak derecede. 22:50 de hastanedeydik, Hastaneye gittiğimde açılmama baktılar ve sadece 1 cm’di ama sancılarım vardı yatışımı verdiler cumartesi sabahı tekrar baktılar açılmam hala aynıydı ilerlemiyordu ama sancılarım çok vardı sürekli bakıyolardı en son akşam 6 da doğumhaneye aldılar ve artık odada değil doğumhanede doğumu beklemem gerektiğini söylediler. Sancılarım çok fazlalaşmıştı ama açılmam hala yoktu plates, duş, yürüyüş herşeyi yaptım ama yinede açılma olmuyordu artık sancılardan duramadım ve inat edip epidural kabul etmedim pazar gününe kadar bekledim pazar günü dahada sıklaştı ağrılarım ama artık dayanamıyordum öğlen saatlerinde epidurali kabul ettim ve çok rahatladım ondan sonra suni sancı verdiler ve açılmam 6-7 cm olmuştu epiduralin etkisi geçtikte ağrı hissediyodum tekrar alıyordum, sonra birden bebeğin kalp atışları yavaşlamaya başladı ve doktorlar bebeğin kafasından kan almamız gerektiğini ve eğer düşündüğümüz şeyse ya sezeryana almalıyız yada bu hamileliği bitirmeliyiz dediler o an çok ağladım ve annelik iç güdülerime dayanarak bebeğimin kafasından kan almalarına da sezeryanada izin vermedim ve bana oksijen verdiler bebek düzgün hava alabilsin diye saatlerce bebeğim için çabaladım ve çok zorlandım artk epiduralde alamıyordum açılmam 10 cm olmuştu diye ama bebek doğum kanalına indiği an kalp atışları yavaşlıyordu sonra bana 7 ye kadar doğuramazsan seni sezeryana alıcaz dediler ve ben artk kendim zorlaya zorlaya ıkındım ama öyle 2-3 ıkınmayla gelmedi oğlum baya sayısını hatırlamadığım derecede ıkındım en son yırtılmam oldu ve birazda kesi atmak zorunda kaldılar akşam 18:07 de oğlumu doğurdum ama doğduğunda ağlamıyordu, nefes almıyordu çok korktum boynuna ve tüm vücuduma kordon dolanmıştı su yutmuştu, oğlumun hemen kordonları açıp götürdüler hava verdiler ciğerindeki suyu çıkardılar o ara benimde dikişlerimi atıyolardı sonra bana getirdiler göğsüme koydular oğlumu o an tarif edilemezdi çok ağladım ama çok mutluydum oğlumu kucağıma almıştım çok şükür ve onu aldıktan sonra tüm acılarımı unuttum..