MerveBostann Merhaba kizlar epidural normal dogum yapanlar var mi ? Dogumdan sonra hic gecmeyen bel agrisi oldugu dogru mu? Onerir misiniz?
mucizemucize17 MerveBostann canım çok araştırdım o yuzden söylüyorum bu herkesde degisiyo ona kalırsa sezeryan da da ayağını üşüyünce karnın ağrırmış sezeryan yerin yani anlican her ağzından bir ses cikiyo yaşayıp görmek en mantıklısi
Betttt MerveBostann ben yaptım. Cok cok yorulduğumda bel ağrısı cektim fakat dinlendiğimde hemen geçti. Eğer zaten sürekli bile çekseydim yine de epidural alırdım. O an sancı cekmek yerine herşeyi göze alabilirim😂
SofiB MerveBostann hiç bahsettiğiniz gibi bir bel ağrım olmamıştı kısa bir süre iğne ucu giren yeri hissettim sadece okadar
mucizemucize17 MerveBostann bende korkma fazla kimseyi de dinleme sorma derim ben mesela normal dogum düşünüyorum 32+4 haftalık hamileyim hiç video izlemedim evet korkuyorum cook acı cekicez ama değecek bence boyum 1.53 mesela minicigim 😊 4 görümcem var boyları 1.80 kiloları kalıpları hepsinin yerinde ama hepsi korkudan sezeryan yapmışlar 😂😂 ben inşallah normal dogum yaparım annem gibi💕
Gamzeninevi Bende epidural yapıcam doğumumu inşallah agrı olmuyor diyorlar sonrasında da bel agrısı kalırmı bilmiyorum ama benim zaten normaldede bel agrım oluyor suan 37+4 üm inşallah hayırlıyla bi gelseydi
beatrice00 Ilk once epidural bi nimet kesinlikle yaptirin dogumda agriniz olmadığı gibi benim sonrasında 6 saate kadar hic agrim sizim olmadi . Bel agrisi da igne yeri sadece 1 hafta acıdı sonra kendiliğinden gecti cok şükür bel agrisi falan kalmadi bende☺
BuseVeMinikleri MerveBostann normal doğumu zorladım 8 cm e kadar suni sancı ile açıldım ama kısmet olmadı. Spinal oldum. Belimden iğne vuruldum. Belimde hiç ağrı yok ama sol sırtımda spinalden değilde o ameliyat hanenin soğuğundan beri ağrı var. Doğum yapalı 15 ay oldu hala geçmedi 🤷🏻♀️
mucizemucize17 BuseVeMinikleri peki bisey sorabilir miyim size ? 8 cm aciklik çok güzel neden doğum.gerçeklesmedi sezeryan oldunuz gerçekten merak ettigm bi konu sebebi ne oluyo ceviriyo doktorlar
BuseVeMinikleri mucizemucize17 doktor çevirmedi kararı bana bıraktı. Sabah 10 dan akşam 16.30 a kadar suni sancı aldım. Bebeğim 4380 gramdı. Halbuki 1 gün önce ultrasonda 3800 gözüküyordu. Bebeğimin kafası kanala yamuk girdi ve kafasında ödem oldu. Eşim suni sancı almama karşıydı doktorumda bunu biliyordu ve riske etmek istemedi. Kararı sana bırakıyorum dedi. Ebe doğurturum ama üstüne çıkar bastırırım deyince cesaret edemedim riske edemedim bebeğimi mecburi sezaryen oldum.