Kızlar merhaba aranızda çok yeniyim.
İlk adet olduğum zamanlarda öğrendim pco olduğumu ve 5 aydır bebek istiyoruz maalesef olmuyor bu ay klomene başladım 4. Günümdeyim benim gibi pco olup klomenle hamile kalan varmı ? Yada klomen kullanıp sonuç alamayan varmı ?