Busra1606 Kızlar 8 haftalık hamileyim doktorum normal halsizlik dedi ama ben ölü gibiyim ya açım yemek yiyemiyorum midem çok kötü hadi o tamam da ölü gibi halsizlik var normal mı sabah iyi gibiyim çok az akşama ölü gibiyim parmağımı oynatacak Halim yok
Busra34ybg Busra1606 canım bende öyleydim 9. Haftada kan tahlili verdim tsh düşük çıktı ilaca başladım sonra toparladım çok şükür saçımı toplaycak halim yoktu yemek zorla mideme iki lokma girsin diye yiyordum şükür düzeldi 12. Haftadan sonra ilaca devam ediyorum halen
Nuray23 Busra1606 b12 ine ve tsh ina baktirdin mi canim. Bende oyleydi ikisinde de skinti cikti ilaclara basladim ve enerjim gelmisti. Mide bulantisi normal en yakin zamanda gecer insallah
Busra1606 Busra34ybg Canım doktora gittim kan verdim normal dedi kontrolüm iki hafta sonra o zaman tekrar bi söyleyeyim
Busra1606 Nuray23 hiç bilmiyorum ki kuzum neye baktılar kan değerlerin normal diyo ama ben çok kötüyüm ya inşallah bi an önce geçer😔