Ceyda2324 37+4 bu dediklerinin hepsi bende de var canım, hatta o kadar şiddetlendi ki alt karnım ve kasıklarımdaki ağrı acile gittim. İlk kez çatı muayenesi oldum. Açılma falan yoktu. Sancım hala devam ediyor. Ama yürüyemiyorum çok afedersin altıma kaçırmış gibi yürüyorum.