Kızlar 16 kasımda çatlatma iğnesi oldum, bu akşam duramadım eşimin ısrarlarıyla gittim test yaptım. Koskocaman tek bir çizgi, üzüldüm tabi ama içimdeki ses üzülme pozitif diyor. Ya kafayı yedim 😜 ya da cidden hissediyorum. Benim gibi hissedip gebe kalan kardeşlerim, gelin sarılalım 😁