Nurbl Kızlar hiç bilmiyorum Antalya varsak şifa hastanesine gidiyorum sormayı unuttum dr a nts ücretli mi ne kadar bileniniz var mı ? cevaplarınız için teşekkürler 🥰
Berfinnnzeynep Nurbl özel hastanelerde ücretli diye biliyorum bende bi ara özele gitmiştim nst ücreti alınıyor
pptya01 İşk gittiğim hastanede geçen sene ücretsizdi mecbur yapılması muayeneye dahil olması gereken birşey aslında ama bu gittiğim hastanede 50 tl. Resmen soygunculuk. Ben 27 den sonra girmeye başlamıştım normalde 35 de falan başlanıyormuş zaten muayeneye baya ödüyoruz doğuma da ödücez 15 dk lık bişi ve girilmesi zorunlu sonuçta
mucizemucize17 Nurbl bende özele gidiyorum 6 tl verdim ama eşim borsa üyesi indirim yapiyolar normal fiyatı kaç bilmiyorum tabi