Mujizam Hanımlar doğum başlıyor ve hastaneye gidiyoruz suv filan geliyor ne giyeceksiniz gecelikmi yoksa normal eşofman filan giysa olurmu bu takıldı aklıma gidince açılma filan bakacaklar ya ne giyse rahat olur
Anne18 Mujizam bende bunu düşündüm bugün elbise falan mı giyilir ki bilemedim valla yoksa hastaneye gelince direk onların önlüklerinden mi giycez ki
Melisimmm Mujizam normal eşofmanla gidebilirsin. Su gelme ihtimaline karşı da ped kullanırsın.doguma yakin onluk giydiriyorlar zaten .
[silindi] Mujizam esorfman, kot pantolon tshirt falanla gidilir heralde. Gecelikle sokaga cikmak ne bilikm biraz garip, acele gidilmedikce. Zaten hastanede o kiyafetle tutmazlar, dogumdan sonra gecelik falan giyilir sanki
Mujizam Anne18 evt bende bunu düşünüyorum tecrübesi olanlar yazar inşallah çünkü eşofman filanda gidince altımiz çıplak kalıyor kapatmıyor gecelik elbise iyimi acaba
Oznr3461 Rahat birşeyler giyin zaten hastanede onluk giydiriyorlar dogumdan sonrada artik pijama takimi lohusa takimi ne goturduysen yaninda onu giyiyorsun saglikla alin kucağınıza 😊
Ebru9120 Ben eşofman giycem önceden hazırlayın bir kenarda dursun o an hemen giyip çıkarsınız:) birde yedek rahat kıyafet koydum bavula doğum öncesi odada rahat etmek için belki o süre için elbise tarzı rahat birşey de koyabilirsiniz. Doğum sonrası için zaten pijama takımları var :)
ebrarecem Elbisede giyseniz pantalonda eşofmanda her türlü onları çıkartıp önlük giyeceksiniz. Canınız o an ne giymek istiyorsa giyin :)
busbus35 Mujizam suyum geldi assagi yanımı yıkadım gene üst giydim bol eserfman ama gene şıkır şıkır su geldi gi durmagi için öylegittim hastaneye zaten hemen üstümü çıkartıp amleyat önlüğü ile ilerledi süreç bütün hastalar öyleydi kıyafetlerimi asaagiya verdiler