Bn geçen hafta Ali İpek’e gttım ücreti 325 di çok iyi bir doktor çok memnun kaldım göz dudak damak aklınıza gelebılılecek herseye en ince detaylı bakıyo çok inceliyo bize yarım saat falan baktı herşey iyi çıktı çok sukur aldığı parayıda sonuna kadar hakediyo hiç boşuna devlet hastanelernde vaktınızı harcamayın bnce