Kızlar 39+4 yarın kontrele gidecem ve normal dogum gözüküyor catı muanesi olmadım dhaa drvlete gidiyorum gece cok agrım oluyor gunduz genelde gecıyor normal dogum istiyprum ama sezeryan da artık dusunuyorum aceba devlete sezeryan zorunlu olunca mı yapılıyor yada 42 mı bekletıyorlar