DenizGzm benim de çok sırt ağrım var 33+4 deyim 25. Haftadan sonra basladı sırt agrıları ama fark ettim ki cok fazla yatınca hareketsiz kalınca oluyormuş , şimdi hafif hafif zorlamadan hamilelere özel egzersizler yapıyorum 10 dakika sürüyor çok rahatlatıyor ,birde yatarken sol yana yatmak ağrıları sızıları büyük ölçüde geçiriyor