SevcanahinBingl merhaba Bu hafta renkli ultrason için hastaneye gittik ancak bebek ters denilip sadece iç organ kontrolü yapıldı ve arkadaşlarımda gördüğüm hatıra olarak saklamak istediğim cd kaydı verilmedi. Sizde neler yapıldı?
MasalAlparslanMom SevcanahinBingl ben devlette yaptırdığım için o cd olayı yoktu . Bebek sırtını dönmüşse zaten hatıra olarak saklanacak durum yok varsayıyo doktorlar . Genelde ücretsiz muayne süreniz kaç günse o zaman zarfında tekrar çağırıyorlar bildiğim kadarıyla yüzünü yakalamak için.çevremde öyle Olmuştu
Ikinciyibekliyorum SevcanahinBingl bende perşembe günü yaptirdim canim özel de. Doktordan memnun kaldik esimle girdik yanına. 30 dakika kadar izledik. Bizede 4 sayfadan oluşan rapor ve 2 tane uyurken ki yüzünü verdi 🤗 hanimefendiyi durttu ama uyanmadı cimcime . Cd falan vermedi bizede 🤩
[silindi] SevcanahinBingl bende cd almadım ama pozisyonu kalbine beynine bakmak için uygun olmadığı için 3 gün sonra yine gel dedi randevu oluşturdu ücretsiz tabi tekrar baktı. Detaylı ultrasonun amacı bütün organlara bakılması kalbe beyine yüzde dudağa çeneye gözlere burun kemiğine va bakışması demek. Bunlara bakmadı mı ? Bakılmadıysa eksiklik varsa tekrarını talep edin çünkü sonda bunu raporlayıp veriyorlar size
Nesomer SevcanahinBingl bende dün özel bi tıp merkezinde yaptırdım. Doktor amcamız bildiğin ultrason cihazıyla karnımı dürte dürte bizimkini ters düz etti her yerine en ince ayrıntısına kadar baktı. Yaklaşık 30-35 dk sürdü. Bi 15 dk da dışarda bekleme salonunda bekledik. Zarf içinde 2-3 fotoğraf 2 adet dolu dolu açıklamalı sayfa ve 1 adet cd verildi. Yani ters olsun arkası dönük olsun doktorlar zaten onu döndürüyorlar ben hiç öyle arkası dönüktü sonra bakalım diyen doktorla tanışmadım.
[silindi] SevcanahinBingl bende özel hastanede yaptırdım 400 tl verdim ama o da vermedi. Her özel hastane vermiyor maalesef