Tgcycl Canım öncelikle bu olmuyor psikolojisinden kurtul, bir süre kafanı bununla meşgul etme derim. Ben 2 bebek kaybettim daha önce. Zannettim ki ne zmaan hamile kalsam ebebgim ölecek. Allah nasip etti mi zaten önüne gecemiyorsun. Benim gorumcem de o kadar tedavi gördü normal yolla bebegin olmaz dedi profosorler. Ne zmaan cocuk yapma düşüncesini kafasından atti Allah in izniyle doğal yolla hamile kaldı. 1 yasinda bebegi var onun da.