Arkadaşlar merhaba 10 haftalık hamileyim iki kere şehir hastanesine gittim büyük ve bos olması hosuma gitti fakat gittigim doktorlar hic ilgili degıldi insanın yüzüne bile bakmıyolar ultrason resmide vermediler 2 hafta sonra ikili tarama için gidicem necati hocanın ismini cok duydum ondanda randevu bulamadım bana önerebileceginiz iyi bi doktor varmı acaba cok bisey istemıyorum ultrasonda bebeği inceleyip bilgi vermesi yani özel ilgi istedigim zaten yok gidip memnun kaldıgınız doktor tavsiyelerinizi alırım 🤗