Esracvk Arkadaşlar 8 haftalık hamileyim çok feci mide bulantım ve baş dönmelerim var doktorum zofran adında bir ilaç verdi kullanıp kullanmamakta kararsızım. Kullanan varsa Yardımcı olursanız sevinirim.
Aylin58 Esracvk zofran mı zofer mi ? Prilam dr diye bulantı ilacı var bana o çok iyi gelmişti bi ona deneyin bence zoferden önce
Ftmklbk Esracvk bende çok yoğun yaşadım bulantı ve kusmayı. Prilam kullandım fayda etmedi. Sonra zofran verdi onu kullandım ama onun hiç faydasını görmedim. Endişe edecek bir durum olsa doktor vermezdi zaten. Ben şu an tekrar prilam kullanıyorum.
kubusssss17 Esracvk benim kendi doktorum 5 aya kadar zofran kullandığını söylemişti. Yani zararlı olsa kendi kullanmazdı ama ben de o işe yaramadı prilam durduyor bulantılarımı 31 haftalığım hala içiyorm