ttozc Benim ilk gebeliyim doğal yolla oldu ama kürtajla sonlandı malesef. 3 ay bekledim sonrasında hemen gebelik olmadı 10 ay oldu doktora gittim yumurtalıklara ve rahim duvarlarına baktı çok şükür sağlıklı ve yumurtalıklar iyi çalışıyor dedi. Ayriyetten tiroit ve süt hormon testi istedi uzun süre gebe kalamayanlar istiyoruz dedi onlarda temiz çıktı 6 ay daha bekleyelim dedi yaşın genç olduğu için aşılama yapmak istemiyorum dedi, bakalım bekliyoruz hayırlısını.