Limonlimon Ada01 “benim düşündüğüm isim soyadımızla daha uyumlu” falan desen 😄 ya da kardeş düşünüyorsanız ona uyumlu bir isim bulup “bak hem kardeşi olursa bu uyumlu olur” desen 😄😄
Happykariner Ada01 canım o ismi istemiyorum dersin olmadı biraz aglarsın. Sen benim nasıl hamilelik geçirdiğimi biliyor muusun ben ne zorluklar çekiyorum ismini koymaya hakkım var diyip iki bagırır çagırırsınız o da kabullenir bence
Edanurr_ Ada01 zor diye düşünüyorum benim esimde cinsiyet belli değilken erkek olursa babam in adı dedi ve bende babasının huylarını beğenmiyorum bilmişlik çok var ben merkezciler valla şuan 32+3uz ama isme ikna olmadı aileden isim istemiyorum da dedim ama yok bari 2 isim olsun dedim de Adnan Efe olacak o şekilde
Tkkeelifczz Ada01 ruya görmediğiniz biseyi gormus gibi anlatmak cok buyuk gunah oldugunu dinledim geçenlerde bnde oyle dusnuyordum esim erkek olsa babamin adini koyucam dedigi icin bnde bu sekilde düşünmüştüm ama aratirdgimda gormedigin ruyayi gormus gibi anlatmanin ve inandirmanin cok agir gunahi oldugunu ogrendim nacizene sizide bilgilendirmek istedim:)
busbus35 Yemedi gecengun rüyamda gördüm ddim onca isim bakıyorsun normal ddi 37 haftama baslicam ❤️ hala isim yok bendede
Ada01 Busra34ybg babasının adını istiyor Abdülaziz 🤦🏻♀️ başta çok eski isim istemiyorum dedim sonra aileden birinin ismi olmasın dedim küçücük bebeği ben öyle nasıl sevecem
Busra34ybg Ada01 bence ortayı bulun bi arkadaşımın eşinin babasının adıda Abdülazizdi onlar Aziz Efe koydu herkesin gönlü yapılmış oldu Abdülaziz’i çocuk bile kaldıramaz haklısın bende olsam olumlu bakmazdım
Zeynep_cagdas Ada01 hayatta olan bir büyüğün ismini koymayı doğru bulmuyorum. Gün olur azarlarız kötü laf söyleriz ayıp olur belki alınır falan diyin 😂😂
Ada01 Onun ismini koyarız bide ona çeker diye korkuyorum kayınbabam kötü biri değil ama karakterini beğenmiyorum
Mrvtpz Ada01 yani böyle biseye hakkı yok bence hele ki kayınpederin yaşıyorsa cocugu sen doguruyosun onca seyi sen cekiyosun ismi tek başına koymak onun hakkı degil bu yaptığı bencillik ona gore söyle en kötü sende istedigin ismi 2. İsim olarak koyarsn canım sen kendi koydugun isimle hitap edersin en oluru o olur gibi cok ısrarcı olursa eşin
Fatmaaygzr Ada01 resmen kendimi gördüm sizde eşimin babasıyla arasi iyi olmadığı halde babasının adını koymak istedi sonra dedim ben istemiyorum haketmiyor baban dedim aslında kendi de biliyor da yine de koymak istedi sonunda kabul etti bı şekilde 🤲
Mervediz1 İkna edemiyorsanız bari sadece Aziz olsun canım 😅 ama bazı dini isimler de önünde abdul gelmeden günah oluyormuş bilemedim şimdi 😏
Ada01 Mrvtpz daha vaktimiz var sonlara doğru hala ısrarcıysa istediğim isimle hitap ederim artık, böylede çocuğa yazık kafası karışır
Lady-pnkk Benim esimde babasinin adini istiyor musa guzel olabiir ama bana cok agir geliyor ikna eddmiyorum napmaliyim kayinperedimi cok genc yasta kaybettik bu arada 😞
Nrgs34 Lady-pnkk tabikide çocuğu ben taşıyorum bütün acıları ben yasıcam isim koyma hakkıda bana düşer diceksin 😂
Mpy Eşinin ismi de dedesinin ismi mi.. nefret ediyorum bu düşünceden eşim babasının ismini koymak istiyordu daha cinsiyet belli olmadan ..cinsiyet belli olunca baktım babam cok istiyor annemde cok mutlu olur demeye başladı ağladım ilk sonra bu benim bebegim sıkıntısını ben çekiyorum 9 ay ben mahvolucam isim konusunda birak benim de fikrim olsun dedim Allah razi olsun fikrini değişti ve babasının ismini vermedik ama şimdi de cinsiyet erkek olursa kayınpeder rica etti kendi babasinin ismini koymak istiyor kayınvalide me sen koysaydın ozaman ismini ben niye oğluma kocamın dedesinin ismini vericem ya dedim kizim baban cok mutlu olur nolur dedi mutlu olcaksa kendisi ogluna verseydi ozaman babasinin ismini dedim sustu bise demedi
Byn87 Mpy oh beee bayiliyorum boyle suspus olup herseyi kabul etmeyen insanlara. Cok sukur . Allah sayinizi artirsin 🤣🤣🤣
Esmanurs Mpy ayyyy süper cevap vermişsin. Kendin koysaydın kocan mutlu olsaydı o zaman gelinden niye beklersin bunu hiç anlamam 😒
Allissaras Sanki hepsi bana birer padişah veliahtı da babalarının adlarını koymak istiyorlar şaka gibi sinir oluyorum,hele bir de böyle ağır isimlerde ısrarcı olmaları, hayatta kabul etmem.
Ada01 Lady-pnkk musa güzel ama dediğiniz gibi biraz ağır, seçtiğimiz isimlerin ilerde çocuklarımızında beğenmesi önemli bence