Tugbaslan3458 al benden de bir cok sebebim var sezeryan icin . Benim kanamali hamilelik surecim oldu suan iyiyim ama kaybetme korkusu cok yasadim ve yine kanama olur aksi bir sey olur korkusu var , bebegime biran evvel kavusma arzusu var , bir de korkuyorum kordon dolanmasindan Allahim bütün bebekleri korusun , daha evvel sigil de gecirdim kac yil gecti ama işte bebegime bulasir korkusu beni mahvediyor yani bir cok sebep bakiyorum da sezeryan olsam iyi gibi🙈