Selcan1 benim de yumuşak hatta göbeğim çok üstte olduğu için mi öyle görünüyo bilmiyorum ama sarkık gibi bile 🙄 35+5 bugün. İlk 3 ay çok gergindi ama sonra geçti. Arada uçlarında özellikle solda sıvı gelmiş farkediyorum, su gibi şeffaf🙄 ay çok karışık işler. Bi yandan da ne büyüklüğü ne de hamilelikteki durumu süt miktarını etkilemez diyolar. Ama insan tecrübesiz olunca bilemiyo işte 😳