Selcan1 135 kilo ile doğuma girdim, dış dikişlerim yani o ayva göbek altındaki kesi 3-4 günde toparlamıştı ama resmen orası açık uyuyordum. Eşim pansuman yapıyordu sabah akşam. Doktor bile çok beğenmişti. Ama iç dikişler owww yat kalk, yat kalk çok zorladım haliyle onlar da beni zorladı