HifaZehra34 kesinlikle cıvıl ben oğlumun herşeyino ordan aldım e bebekte çok fazla seçenek yok ve cidden renksiz geliyor bana cıvıl de herşey rengarenk urunlerinden de cidden çok memnunum ben ne solma ne renk verdi dört yaşında oğlum hala ordan giyiniyor kızımıza da nasıl olursa bı iki haftaya gidip alışverişini ordan yapicam