Mirayiko Arkadaşlar meb’te öğretmen olarak çalışıyorum. Doğum yaptım. Doğum parası için ne yapmam gerekiyor? Ayrıca başka bir yardım alabiliyormuyum süt parası vs bilen arkadaşlar yardımcı olursa çok iyi olur
Deletedmom95 Mirayiko süt parası da yatıyor ama ne nasıl oluyor bir bilgim yok bende burda bekleyeyim 🤭
tubik_ Mirayiko yatar o zaman ilk ödeme kontrol edin sürekli ben hesap numaramı e devlete ekledim siz de ekleyin mobil den takip edersiniz en azından
Erkus30 MehtapYaren46 iş göremezlik raporunuzu iş yerinize verdiyseniz onlar e hastane sisteminden kayda geciriyorlarmış. Bebeğinizin canlı doğumu gerceklestiginde para 1 ile 2 ay arasinda yatması gerekiyor. Ben hamile degilim fakat olursam diye cok arastrmstm. Sizi müdürünüz bilgilendirmedi mi?
MehtapYaren46 Erkus30 yok hayır hiçbirşey söylemediler biliyorlar mı bu durumu onu da bilmiyorum zaten
Dogacevikk Bende sigortalı çalışıyordum 32. Haftada izne ayrıldım özel sektör işyerine raporu verdim ne kadar Doğum parası
Baby93 Kızlar pen kçö den yararlanıyorum acaba doğum para mı etkiler mi bilginiz var mı bu konuda özel sektördeyim
Serap2 Baby93 etkiliyor diye biliyorum çünkü son 90 gün yatan priminize göre doğum ödeneği alıyosunuz
Baby93 Jldozgn anladım cnm doğuma kadar hep kçö den yararlanırsam sigorta olmayacak bunda problem cıkıyor mu peki herkes farklı birsey söylüyor
Serap2 Baby93 alacağınız para son 90 gün yatan prim üzerinden alınıyor diye biliyorum en detaylı 170 den öğrerniz bence
Jldozgn Baby93 geriye donuk 1 yil icerisinde 90 gun priminizin olmasi gerekiyor dogum iznine cikarken kco almaniz sorun degil sordugumda sgk oyle soyledi
Baby93 Jldozgn Ağustos son haftası ayrıldım Mart 9 olarak gözüküyor doğumum Kasım 23 te tekrar başlayacaktım ama cumhurbaskanı uzattığı için yıl sonuna kadar kçö devam denildi
Jldozgn Baby93 zaten Mart 2021 den Mart 2020 ye donuk bile hesaplandiginda agustos ayina kadar 90 gununuz oluyor endiselenmenize gerek yok icinizin rahat etmesi icin ya 170 i arayin yada bir sgkya gidip sorabilirsiniz
tubik_ aysegulkaya e devlete girip arama kısmına şahıs ödemeleri kısmına yazın kullandığınız her hangi bir kartı tanımlayın