Zeyyno_ ben 1 Aralık için sezaryen tarihi almıştım ama hiçbir belirti hissetmeden veya nişan denilen şeye denk gelmeden 21 Kasım’da doğum yaptım. Hiçbir belirti gösterdiğimi hatırlamıyorum. Her zamanki günlerimden biriydi. Ağırlaşma vs 38+0 idim. Nişanı beklerken 21 Kasım gecesi yatağımdan lavaboya kalkarken pat diye suyum akmaya başladı. 1 saat sonra doğum sancısı çekmeye sabahın 5’inde de doğuma girdim. Yani çok hazırlıksızdım sadece hastane çantam hazırdı, ama mesela henüz depend almamıştım☺️ Şimdi kızım yanımda uyuyo ve henüz 1 Aralık’a var 😅