-Ayse35 İyi akşamlar hanımlar covid testim pozitif çıktı bügün yedinci günüm iki gündür çok iyiydim ama bügün derin nefes aldığım göğüsümde agrı oluyor böyle bi durumla karşılaşan varmı hani belirtiler zatürre belirtisi doktora gitmeme gerek varmı yoksa kendiliğinden geçermi?
asliea Merhaba canım, testin pozitifse minoset ve parol dışında birşey kullanamıyor olmalısın. göğüs ağrın şiddetli ise, ateş ve nefes zorluğun varsa doktorunla bir görüş derim. çok geçmiş olsun. ben hafif atlattım, umarım sen de hafif atlatırsın