Geçmiş olsun ben de bugün 1. Günüm eşimin de 2. Günü benim grip gibi şuan boğazımda acı var biraz burnum akıyo inşallah başka bisey olmaz 🤲🏻 Eşimin ilaçtan sanırım midesi bulanıyo sürekli kusuyo ve başı ağrıyo başka biseyi yok cok şükür böyle mide bulantılı geçiren var mı etrafında acaba hiç bisey yiyemiyo eşim güçsüz düşcek diye korkuyorum 😔