Sngl27 insanları yargılamak çok kolay belki kendi istediği arzusu ile yemiyordur
belki çok sağlıklı beslenmek istiyordur fakat yiyemiyordur
yani bunun düşünceyle bir alakası yoktur
örnek vericek olursam hiç kola sevmem ve içmem bu dönemde canım kola çekiyor ve engel olamadığım bir dürtü . Yani bilgiyle yada düşünceyle olsaydı aklımıza hiç gelmeyen şeyleri aşermezdik .