confundo Kimler aşılama yaptıracak arkadaşlar benim ilk defa bu ay yapılacak. Covid sebebiyle de çok endişeliyim inşallah bir sorun olmaz başarılı sonuç alırız🤲🏻
Eminecengilukuslu confundo hayırlısıyla nasip olur inşallah bende Ekim ayında yaptırdım aşılama mikroçip yöntemi ile sizede nasip etsin Rabbim
confundo Tüp bebekten önce son çıkış 🤣 Yumurta büyütme ve takibi yapılıyor. Erkekten alınan sperm rahime bırakılıyor buna da aşılama deniyor canım❤️ Doğal yollarla gebelik sağlanamayınca yapılıyor.
confundo İnşallah🤲🏻 Biz ilk ve son kez deneyip ara vereceğiz covid endişesiyle inşallah bu ay başarılı sonuç alırız. İsteyen herkesin olur inşallah
confundo Sağolun inşallah🤲🏻 Sizin gebelik oldu sanırım?🥰 Mikroçip yöntemini ilk defa duydum. Nerde yaptırdınız bilgi verebilir misiniz?
Eminecengilukuslu confundo çok şükür kese gördük muğla da yaşıyorum burda yaptırdım özel bir klinikte
confundo Eminecengilukuslu İnnnşallah kucağınıza sağlıkla alırsınız🥰🥰🥰 Peki normal aşılamadan farkı nedir?
confundo Tgcycl Onun için bir sınırlama var mı hiç bilmiyorum canım sanırım doktorun takdirinde biraz da
Eminecengilukuslu confundo Amin inşallah Rabbim size de nasip etsin inşallah Bi farklı yok aslında spermler Bi çipten geçiyor en kaliteli ve sağlıklı olanlar geçebiliyor çipten Bi farkı yok aşırı yaygın bişey değil zaten daha çok tüp bebekte kullanlıyormuş
vuslatim34 confundo canım bende başladım şuan gonalf 900kullanıyorum adetimin 8. Günü ama çok büyümemiş yumurtam . Sen başladın mı tedaviye
confundo vuslatim34 Ben de son dozu vurdum kendime bugün. Yarın doktora gidicem yumurtaya bakıcak. Bakalım ne olacak çok merak ediyorum. Senin yine de yapılacak mı aşılama