Dün ütü yaparken kanamam oldu ve tuvaletimi yaparken bi parça düştü. Acil hastaneye gittik bebegin kalp atışı var dediler. Bi gece hastanede yattım. Tüm tahlillerim temiz çıktı. Kanamam durunca eve taburcu oldum. Bebegin kalp atışı var hersey normal dediler. Başına gelen oldu mu😥