Esrasssr Kızlar ikinci günümdeyim daha karnım çok şiş ağrılarım var tamamen ne zaman geçer?tabi herkesi farklıdır ama ortalama kaç gün sürer bebeklerime ben süt götürmek istiyorum 😔küvezdeler göremesemde hissederler geldiğimi taburcu oldum toplanmam lazım
Zeysareannesi Esrasssr Rabbim yardimciniz olsun 🌸 ilk 3 gün zor geçer 4üncu gün toparlarsınız Allahın izniyle
semaderin Esrasssr canm benim 5 gunde falan indi o sislik goren dogurmadin mi diye soruyorlardi iner insallh evletlarinda kavusursun bi an once
sosi5 Esrasssr canım karnımın şişliği 10.günde korse takmamla geçmişti bende prematüre annesiyim ilk gün kalkmıştım fakat taburcu olmamıştım doktorumla arkadaş gibiydik göndermemişti bi üst kata çıka çıka toparlamışım kendimi hastane şu gün şu saate gelin diye bi bilgi vermedi mi size normalde görüş saatleri var çünkü belki covid nedeni ile kaldırılmış olabilir sütünüz de 3.gün gelmişti benim sütüm kuzum
Naaz Esrasssr geçmiş olsun bebislerini saglikla kucağına alırsın insallah. Cok haklisin insan görmek koklamak ister ama bebislerin Sagligi icin kuvezden kısa sürede olsa çıkmaması daha iyi oyle düşün.Minicik bi enfeksiyon çok tehlikeli simdi onlar icin. Seni Evede çıkarmışlar bol bol beslen dinlen ki hem süt olsun hemde bebisler gelince hiç zorlanmadan bakabilesin canım.
Zeysareannesi Zeysareannesi 3.gün de toparlanabilirsiniz ben bilerek kalkmamistim ama 3.günde toparlanan var. 1 haftaya tamamen iyi olursunuz Allahın izniyle
sosi5 Esrasssr sebebini söylediler mi bilirim o duyguyu yalvarırdım hemşirelere 😔 rabbim hiç bi anneye bu acıyı yaşatmasın kaç gün oldu doğum yapalı doktorunuza danışın ilk benim doktorum 10? Gün olunca tak demişti takmıştım şişliğim indi emmedi oğlum beni mama bebeği kilo falan hepsi de gitti ama korseli iyiki takmışım diyorum karnım dümdüz hep sezeryan yapanda göbek kalır diyorlardı ya öyle değilmiş
Esrasssr sosi5 hergün yalvarıyorum solunum sıkıntıları var bi kerecik görsem nasıl olduklarını bile bilmiyorum yüzlerini merak ediyorum çok zormuş 😔
sosi5 Esrasssr ya bari fotoğraflarını çekip göstersinler bu kadar vicdansızlık olmaz ki özel hastane mi devlet hastanesi mi 😔 kaç gündür oradalar rabbim yardımcın olsun bacım çok zor
Esrasssr sosi5 bugün üçüncü günleri özel hastane resim bile yok radyasyondan diyorlar bi koklasam yavrularımı doğurduğumu bile anlayamadım