Elif2409 Kizlar 27 Kasım’da spinal Sezaryen oldum dün akşam baş ağrısı başladı ve sadece yattığımda iyiyimm. Ayaktayken başım felaket çatlıyor. Önerileriniz var mı 🙄
Merve8494 Elif2409 kafein tüketebilirsiniz doğumdan çıktıktan sonra kafein için diyorlar içmediniz mi eğer geçmiyorsa ilaç kullanın yada 11 ihlas suresi okuyup ufleyin kendinize baş ağrısı için çok iyi geliyor
Betulll1 Elif2409 en enn onemlisi başın biraz yüksek yat uyurken bol suu ,kafeınlı içecek ,cola,çikolata (bitter)