Nslhnkr minik_kalbim bende de aynı sıkıntı var 18 haftalığım doktorum çok normal dedi rahim büyüyo bebek var olabilecek seyler dedi
Ays7 Kızlar bende 9 haftalığım aynı şikayet var. Ara sıra oluyor böyle bacaklarıma kadar inen adet sancısı gibi sanırım üşütmeden oluyor ben çok üşüyen biriyim 😞