canimoglum1 cok şükür bitanem😘 cok normal toplanması artık büyüyor kendıne yer arıyor gebelık haftan ilerledikçe toplanmalar cok daha fazla artacak , 30 lu haftalar da cok daha sık olucak🐣 birde bu haftalar hareketlerının duzensız olması cok normal asıl düzene girmesi gereken hafta 30 lu haftalar olucak hoş benım hala duzensız 😂 herkesin dedıgıne takılma her bebek aynı değil bir bebek uslu oluyor diğeri cok yaramaz oluyor bilemezsin😌😌🐣