Kızlar merhaba öncelikle. İlk gebeliğim 21+4 olduk sükürler olsun🤲🏻 Her sey yolunda hamdolsn detaylı ultrasonada girdik doktor hersey olmasını istediğimiz gibi normal saglıklı dedi. Doktor kontrollerimdede doktorm herseyin yolunda oldugunu söylüyor. sadece kafama takılan bir durum var. Hamile kalmadan önce doktorum vajinal muayne atmisti rahmin hafif kalp seklinde demisti hamile kaldıgında düsük oladabilir olmayadabilir demisti. Sonra ben agly aglaya eve gititm ogün. O ay hamile oldugumu ögrendim doktorda öyle söylediği icin tabi cok streslysm acaba düser mi diye cok dikkat ettm. 7.haftada doktoruma tekrar sordm bisey olur mu dedim artık bisey olmaz diyelimm demisti.. sonra orda kapndı. Detaylı ultrasonda doktor bundan bahsetmedi hic her sey olması gerektiği gibi dedi rahim rahim uzunlugu fala filan bi riskin varda demedii.. insanın icine vesvese ve korku giriyor işte acaba erken dogum olur mu diye korkuyorm sacma sapan birsüürü kötü senaryo yazıyorm sonra kendimi telkin ediyorum ama annelik pskolejisiylede korkuyorm. Aranızda rahim hafif kalp seklinde olupta zamanında sorunsuz doguranınız var mı yada 35 40 haftaları göreninizz?🙁