İyi akşamlar, dün de başlık açmıştım. Bugün de dayanamayıp erken gebelik testlerinden yaptım ama negatif çıktı. Adet olacağıma dair bi belirtim de yok, kasık ağrım ve ara ara beyaz akıntım var. Yumurtlamadan sonra gebelik varsa en geç ne zaman çıkar testte bu durumu yaşayan oldu mu? (Yarın gidip kan vericem ama yine de merak ettim)