Sies sağlıklı mi bilemem ama ben ilk kizimda canbebe ti denemiştim pişik yaptı cok fazla , sleepy denedim yanlardan tasma yaptı . Prima aldik 3 yaşına kadr da prima kullandim. Ne taşma yasadim ne pişik allaha sukur. Simdi ikinci kizima hamileyim insallah direk prima ile başlayacağım onu da deneyeceğim. Aslinda bebegin vücut yapısıyla da alakali bence bez konusu. Her bez markası bebege iyi gelmeyebiliyor.