Merhaba sevgili anne ve anne adayları. Çoğu gönderiye yorum yaptım bu konuyla ilgili ama Kendi hikayemi baştan yazmak istedim. 14 aydır evliyim. Evlendiğimiz ilk günden beri çocuk istiyorduk çünkü eşimin tarafında dayısnının amcazadelerinin çocuklarının olamama veya çok çok geç olma gibi bir durumları vardı. Eğer bir sıkıntı varsa erkenden gerekeni yapalım dedik. Bekarken de en fazla adetim 7-10 gün arası gecikirdi hep evlenince düzelir dediler. Evlendikten 3 gün sonra adet oldum. Diğer ay baktım 15 gün geciktim negatif çıktı. 3 ay 25 gün falan adetim gecikti doktora gittim 3.ayımda orda pcos olduğumu öğrendim. Doktor myfol diye bir folik asit verdi 3 ay kullan falan hamile kalmazsan tedavi ile olursun bir sıkıntı yok sadece normal yoldan geç olur dedi. Folik asit kullanıyorum adetim yine aynı bu arada eşim de doktora gitti ve onda da varikosel çıktı. Normal yoldan zor demiş doktor ameliyat olman gerek demiş ( tabi bunu bana dememişti.) Neyse benim adetim yine aynı gecikiyor hep negatif çıkıyor. Myfol bıraktım o ay adet olduğumda adetimin 2. Günü benden damarlı gibi beyaz bir parça geldi tabi ani bir sancı ile ama doktora gitmedim çünkü gebe değildim ki düşük tehlikesi olsun sanki küçük kertenkele gibi bir şeydi üstünde de durmadım normal adet sürecim devam etti. İlk adet düzensizliğimde bir arkadaş bir macun ismi önerdi o zamana kadar araştırdım. Evliliğimizin 4 . Ayında o macunu aldım kullandım diğer ay martın 5. adetim tam gününde oldu. Yine hamile değildim. Ama âdet düzenim düzeliyor diye sevindim. Hatta bir arkadaşa da önerdim benim gibi o da aldı kullanmaya devam ettim. Diğer adet tarihim takvimde 8 Nisan olması gerek adet olmadı 3 gün geçti yok evde test yapıyorum negatif hep. Hatta evde yapılan koca karı testleri bile yaptım.🙈 6 gün geçti yine adet olmadım evde negatif. Aradan 2 gün Eşimle yürüyüşe çıktık akşam saat 10 gibi dedim ki gel acile gidelim kan vereyim negatif olduğunu göreyim de ben macuna başlayacağım yine dedim acile kan verdim 16 Nisan günü ama eminim negatif maksat kanda da göreyim diye. Kanı verdim 2 saat falan da dışarda dolaştık sonra sonucu aldım acilden hiç bakmadım doktora falan da göstermeden kağıdı aldım arabay gidiyorum kapıda kağıda göz ucuyla baktım değerim 547 tabi ben şok geri.döndüm var gözüküyor ama sabah gelin kadın doğum doktorumuz baksın dedi. Arabaya bindim eşim sormadı bile her ay negatif diye diye. Arabayı hareket ettirdi ben şoku atlattım dedim Güven pozitif çıkmış ani bir.fren ve ikimizin de göz yaşları sel. O anı hiç unutamıyorum 😍😍 şükür ondan sonra hiçbir sıkıntı olmadı. Sadece 2 3 ay mide bulantısından yattım eşimin halası geldi baktı bize yemek falan ev hep o ilgilendi. Ben kalkamıyordım bile kusmaktan. Ama geçti şimdi son 20 gün kaldı oğlumuza kavuşmamıza inşallah😍 Tabi şuan gebelik şekeri ve alerjisi ile uğraşıyorum. Şu 1 aya yakın sürede 3 kilo vermişim diyet yapıyorum şekerden dolayı. Her şey bebişlerimiz için 😍