xxGulhanimxx sezeryanın iyi yanını kesinlikle görmüyorum ben 26 yaşındayım ve eğer bebeğimde vücudumdada bir problem çıkmazsa normal istiyorum hem kendi sağlığım hem bebeğimin sağlığı için evet ağrısı muhakkak vardır benim ilk bebeğim ama iyi yönleri o anı yaşayabiliyorsun vücudun temizleniyor , sütün geliyor bebeğine kendin bakabiliyorsun vs