Hafise mothers_baby2021 bende 6 haftalığım bitter al daha saglıklı diğerlerine göre 😁 bende geçen aldım yedim bitter
mothers_baby2021 Hafise ayyyçok sevindim.Kalp atışlarını duydun mu canım? Bitter hiç sevmem .ama kahve dünyasının drajeleri var .Daha önceden almıştım.dün yedim beğendim tadını .Aşerdikçe ondan yiyebilirim☺️
Hafise mothers_baby2021 daha duymadık en son 5 haftalıkta gittik doktora virüsten dolayı arayı uzatıyoruz perşembe günü 7 haftalık olucam inşallah ondan sonra gidicem garanti olsun korkuyorum duyamam diye 🤷🏻♀️