Canım benim bi arkadaşım ilk oğlunu reyapta ikinci oğlunu avcılar hospitalde nil hanımda yapmıştı avcılar hospitalden daha çok memnun olduğunu söylemişti ama biz reyap hastanesinden ve hatice hanımdan memnun kalınca doktorumuzu değiştirmedik ama galiba doğumu reyapta yapamıycam bizim bütçemizi biraz aşıyo avcılar hospitalde ne kadar doğum ücretleri