Mervensari Bu dönemi en rahat nasıl atlatırım sezeryan sonrası açımı hafifletmek için ve çabucak ayaklanmak İçin dikiş izlerimin belirginliğini azaltmak İçin önerilerinizi alabilir miyim ?
Okaanipek Mervensari hastanede ağrınız başladığı anda hemşirelere söyleyin hemen ağrı kesici yapıyorlar hastaneden çıkana kadar rahat olmuyorsun bu arada da sürekli yürüyüş yaparsan çok rahat edersin eve geçince alışmış oluyorsun sezeryan izi için doktor krem veriyor onu da düzenli sürmek gerekir