Merabalar bu gün 13+4 olduk
bu benim ilk hamileliğim ve alışveriş yaparken filan çevremde yardmıcı olabilecek kimse yokm malesef😔
o yüzden cinsiyeti belli olunca çok ta ağırlaşmadan alınacakları almam lazım .
şu anda daha hiç bişey alamadım.
mutlaka Alman lazım unutma dediğiniz şeyleri yazarmısınız acaba hastane çıkışı anne için bebek için vs .
Bu konularda hiç bilgim yok malesef 😔